Bernadotte

Kom hem för cirka 40 min sedan och har bytt om till hemma kläder. Det var så himla varmt ute med min skinnjacka!!!

Iallafall så var jag ju som sagt i Bernadotte idag och fick massor med information med de andra ettorna om äddö vi ska till imorn. Där ska vi stanna i en vecka och göra massor med militär övningar så det kommer att bli kul, kanske lite jobbigt. Maten där kommer att suga, vi kommer typ endast att burkmat så mycket kommer man inte att få i sig. Måste göra simmtest i vattnet där också!!!!! Svin kallt kommer det vara! Men jag gillar skolan och personerna som går där men det tråkiga är ju att alla redan känner varandra och har hur kul som helst så kommer jag dit lixom och inte känner någon typ..det var lite pinsamt för alla glodde ganska mycket.. Men alla där var jätte trevliga men jag har fortfarande inte sätt min klass utan endast min tropp. Min tropp är inte såååå bra men den funkar väl och de är de jag kommer att vara med hela den här veckan. Nu ska jag äta lite mat och sedan sätta igång med packningen, vi höres!
Måste tillägga att det fanns jätte fina killar i min skola hehe!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0