Godnatt

Hej bloggen!

Mötte Andrea kvart i nio i press och gick mot skolan. Var ingen speciell dag direkt vi gjorde väl som alla andra gymnasie elever gör - lära känna varandra. Har verkligen ångest över att jag inte började i bernadotte istället, vill verkligen gå där men jag valde Farsta istället... Just nu ligger jag på plats 13 som reserv där men jag lär väl inte komma in.. Idag hade vi också en svenska diagnos i cirka två timmar som gick helt ok! Efter skolan gick jag bara hem och åt lite sen somnade jag i typ tre timmar. Vaknade vid sju och fick stress eftersom att jag skulle träna så jag skyndade mig mot gymmet och körde samma som jag gjorde igår. Idag blev det exakt en mil eftersom jag fick lite tvångstankar för att det bara fattades 200 meter igår haha.. Det var fan jobbigare idag än igår men det var väl för att jag var så trött. Efter det gick jag snabbt till Ica och köpte frukt och en vitamindryck. Sen har jag väl inte gjort så mycket mer, har tittat på think like a man som var jätte bra! Den får 3,5/5 poäng av mig hehe. Åh det fanns en så sjuuukt fin kille som var med där!

Nu måste jag sova, Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0