Saknar makedonien!

kände mig verkligen hemma där! Jag ångar att jag inte njöt tillräckligt och så ångrar jag att jag var så otrevlig mot dig pappa. Jag hade iallafall jätte kul där och trvides jätte bra. Jag saknar allt som har med landet att göra. När jag var där så längtade jag hem till sverige, till mina vänner men nu vill jag bara tillbaka. Jag kom hem igårkväll och det har redan blivit massor med bråk med familjen, vännerna och det är bara drama överallt. Sen så har jag ingen att prata med om hur jag mår eftersom att ingen förstår! vissa lyssnar inte, andra förnedrar det jag har berättat till de. Jag vill bara skriva ut hela mitt liv på bloggen men orkar inte att folk som INTE bör läsa det kommer att läsa det. vill inte vara själv hemma ikväll häller eftersom det spökar här typ! nu vet ni.. fml.
 
      
 
Okej så där blek är jag INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0