hemskt!

männsikor ska inte behöva se ut så här! kan inte ens titta på bilden utan att rysa.. medans vi bara behöver gå till köket för att få mat måste folk i andra länder verkligen gör allt för endast en matbit. när jag ser folk i skolan klaga på att det är äcklig mat (när det är te x spagetti med köttfärssås som är såå gott) så har jag lust att ge de en fet smäll! folk slänger sjukt mycket mat och tar allt för givet medans andra svälter. jag fattar inte häller hur rika kan sitta och titta på hur världen ser ut utan att hjälpa till, men som tur är så hjälper många till! när jag tagit studenten ska jag röra mitt arsle och åka runt i världen för att hjälpa fattiga och svältande människor!

(måste bara säga till emma innan hon lägger sin komentar, jag hatar korvstråganoff och har gjort det sedan jag var liten.. men jag äter ju det ändå hihi)

man vill egentligen att bilden ska vara feik men det är den inte, den är 100 % riktig och det är det som är så synd. det ända man ser är ett sklett! blir så ledsen av denna bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0