imorn är det fredag :)

slutade vid fyra och mötte upp med emilie och sedan gick vi hem till mig för att hämta pengar till subway. vi satt där ett tag och åt och sedan gick vi runt lite. nu är jag hemma och vill egentligen gymma men har ingen ork att gå till gymmet i denna kyla! ska iaf titta på the lying game snart och sedan hoppa in i duschen! efter det blir det plugg hela kvällen!

juste så här ser nästa vecka ut
måndag - prov på andra världskriget
Tisdag - nationella prov i svenska samt spanska prov sista lektionen
onsdag - engelska läxa
Torsdag - Nationalla prov i svenska
fredag - ingenting ännu..


jag tycker det är lite dåligt att vi har prov i andra ämnen som i spanska nu på tisdag då vi har nationella. visst man pluggar inte till nationella men det är fortfarande anstängande att sitta där och göra provet! och sen orkar jag inte häller plugga till spanska.. hoppas jag får G iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0