nu måste jag köra ordentligt!

snart är det sommaren 2012! vill gärna gå ner några kg innan dess, har ju bland annat bal också och ska ju till magaluf i sommar. måste komma igång med träningen ordentligt och sluta tänka ''nejmen nu orkar jag inte träna'' för jag SKA träna! minst fyra gånger i veckan! måste börja äta nyttigt också, vilket jag gör eller nyttigt och nyttigt jag äter natusgodis lite då och då så det måste strykas! men jag har mitt mål som jag ska nå och sen kan jag bara koppla av! så här ska jag försöka träna:

måndagar: body compat
tisdag: crosstrainer en halvimme, springa på löpbandet samt cykla
onsdag: crosstrainer en halvimme, springa på löpbandet samt cykla
tors: crosstrainer en halvimme, springa på löpbandet samt cykla
söndagar: något pass eller annat!


ska också äta nyttigt, är jag sugen på något gott så får jag äta frukt! man ska aldrig sluta äta helt, det är farligt och när man börjar äta normalt igen så går man upp mer i vikt än vad man gick ner. jag gjorde det en gång och gick upp flera extra kilon.

drömkroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0