ja jag tänker för mycket!

har börjat gilla fotbolls killar mycket mera nu. förut föredrog jag basket killar men nu dööör jag för fotboll! dom är så jävla snygga, alltså sporten gör dom fina om man säger så haha. tänk er en sommar kväll, killarna har precis slutat träningen och är på väg hem, de har ej bytit om utan bara tagit på en tjocktröja över shortsen. bollen rullar på marken samtidigt som de styr bollen med fötterna. på ryggen hänger det en sportväska! alltså jag dör bara när jag tänker på det! hahaha måste bara skriva av mig lite, ni kommer säkert tycka jag är mobbad men det är såhär jag tänker :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du kär i någon fotbolls kille älleeeh

2012-01-11 @ 21:55:23
Postat av: Melinda

Haha tycker faktiskt inte att du är mobbad. Gör samma sak hehe

2012-01-11 @ 22:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0