lång natt

kvällen började med att arelis och jennifer kom hit och sedan åkte vi mot skarpnäck och mötte eriana och sedan gick vi mot festen. vi var de första där så det var lite små tråkigt men det var gratis dricka och lokal så det var nice med trevligt folk också. men sedan kom det fler folk som var mycket äldre än oss.. det fanns en hund där också som försökte våldta mig hela tiden också haha. sedan åkte vi mot alby! ja alby! tog sjukt lång tid att ta sig dit och när jag satt på tunnelbanan mådde jag inte så speciellt bra medans arelis och jennifer satt och åt choklad, solrosfrön och jag vet inte vad. det var iaf fest i alby men jag var ju så trött och jag orkade inte göra någonting typ men det var kul och det blev mycket bättre senare. sedan kom eleni och hennes kompisar. sista timmarna hade någon tagit arelis iphone och ingen skulle komma ut försen den kom fram så blev lite jobbigt på slutet men tillslut fick hon den. men jag kom hem vid 7.30 så snacka om att jag somande direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0