Tisdag idag, imorn onsdag, sedan torsdag.. FINALLY FREDAG!

hola amigos? que tal? Hade en lång skoldag idag som började med Matte och slutade med spanska. trevligt med dubbeltimme i NO och spanska efter det lixom. slutade vid fyra och gick med arelis medans hon köpte sina bullar och suktade mig som fan.. det är ju tisdag så jag ska inte äta något onyttigt fast det höll ju tills jag såg att vi hade choklad här hemma så då kunde jag ju ätit bullar med arelis :( haha aja jag satte mig och pluggade i bilbioteket i en timme ungefär, blev väl mest lite stressigt på slutet då jag bara ville bli klar och gå därifrån. men nu är jag hemma och bara tar det lugnt.. ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag bara ta det lugnt! puss

två snygga bilder

MmmMmMmmm nudlar in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0