antligen framme!

vi kom hit for cirka en timme sedan och vi ska bo hos pappas kompis i nagra dagar och sedan ska vi aka intill okrod och dar ska vi dra in pa hotel och bara ta det lungt. imorn ska jag traffa min slakt for forsta gangen i hela mitt liv och efter det ska jag och pappa intill stan och handla massor med klader och annat behovande saker. Vi ska vara har i cirka en vecka och nagra dagar och sedan ska vi aka till Grekland eller Kroatien en vecka och bara sola och bada. Lydia kommer hit pa tisdag ocksa sa det blir lite roligare. Det ar ganska  fint har i makedonien, jag hade forvantat mig typ oken overallt men det ar jatte mysigt har. jag ska fota lite och visa er sedan. jag kommer inte att blogga sa mycket men jag ska forsoka gora nagra inlagg per dag. Det ar super varmt har, typ 40 grader.. Resan tog ganskaaa sa  langt tid, langre an forvantat. Nu maste jag ga sa ses vi imorn, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0