Död tjej

Jag kämpar verkligen för att hålla ögonen öppna. Har gått och lagt mig klockan elva och vaknat halv nio varje morgon i två veckor så ja jag är LITE trött, speciellt efter allt som hände inatt! Vad fan gör jag ens uppe??? Vid åtta så gick jag ner och köpte med mig min favorit pizza och lite smågodis och burkcoola. Är det bara jag och min mamma som tycker att burk coola är godare än flaska?? Aja imorn ska jag upp vid nio och duscha och sedan blir det bad och sol med några. Godnatt:) Ser ni hur svullna mina ögon är? Efter jag vaknade upp på sjukhuset så var tydligen ena ögat större en andra haha.. Det är lite bättre nu iallafall bara att jag har svårt att öppna de helt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0