Fredag

 Jag har spenderat hela dagen med min pappa, vi åt som sagt kina mat som vanligt haha och sedanåkte vi hem en snabbis. Efter det åkte vi till skogos och gjorde en grej och efter det åkte vi hem till pappas kompis som tydligen har känt mig när jag var liten haha. Allas komentarer var ''hur stor jag har blivit, gud vad lik du är din pappa'' och jag vet inte ens vilka de är haha. Efter det åkte vi och tittade på en lägenhet som pappa skulle köpa och den var väl helt ok, den var absolut inte värd priset och den var inte så fräsch häller.. Han släppte av mig vid ica och jag köpte jordgubbar, vindruvor och lite mörk choklad. okej nu lovar jag mig själv att IMORN ska jag vara nyttig haha. Mamma jobbar inatt och lydia är ute och festar som vanligt så pappa kommer över och vi ska titta på filmerna vi hyrde. Nu sitter jag och tittar på the red riding hood och äter choklad. puss!
 
snygga cam bilder va haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0