Hiss & Diss

 
 
 
*Att jag om bara några timmar ska åka till Makedonien för första gången. Sedan ska vi också åka till Kroatien i någon vecka så det blir kul. Får lite extra brun färg innan gymnasiet börjar också ;)
 
*Jag hissar också Victoria secret body sprejerna för att de luktar så otroligt gott och för att de är kvar på kroppen rätt så länge. Love it :)
 
*Små tatueringar! Det är så fint och de behöver inte häller betyda något.Jag skulle ju tatuera mig men jag vågade aldrig så jag vet inte än..
 
*Shorts och en buster! Det är så jävla snyggt med höga jeans short och någon fin buster så man ser lite av magen. Jag älskar det och har haft det några gånger :)
 
*Överbeskyddande föräldrar. Okej jag förstår att alla föräldrar är oroliga över sina barn och jag själv vet inte hur det är att vara en orolig mamma till exempelt. Men alla har ju varit unga och våra förlädrar (snarare min mamma) håller ju alltid på att tjata på oss hur vi beter oss när de själva gjorde exakt likadant när de var unga. Så en fet diss till tjatiga föräldrar!
 
*Otrogna killar! Ja som alltid så gillar INGEN otrogna killar! Själv så tycker jag bara att det är fel och jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot någon jag älskar!
 
*Bitchiga tjejer som alltid ska bråka när de inte ens har tagit upp all fakta!
 
*Vänner som aldrig hör av sig!!! det är bland det värsta som finns bland ens vänner. Oftast så är det alltid JAG som hör av mig till vissa av mina vänner. När de väl hör av sig så är det för att de vill ha något. Jag är så trött på vissa bara!
 
*Killar som bara ser tjejer som ett sexobjekt, usch på det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0