Visste ni att..?

Jag har alltid haft otur i kärlek.. eller jag är ju bara 16 år så jag har ju inte gått igenom sååå himla mycket men av det som jag nu har gått igenom så har allting bara gått helt fel. Varje kille jag har fått känslor för har antingen fått känslor för någon annan eller så är han en riktig player. Det är därför jag aldrig har haft något riktigt förhållande för att jag är rätt så kräsen och letar efter min perfekta drömkille. Jag hatar att bara vara en engångsgrej! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge så jag tror att när jag väl får min Kille så kommer han att vara den perfekta pojkvännen som jag drömt om hehe..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej, ville bara säga att du har gått ner lite i vikt känns det som alltså från när den här bilden togs (bilden som tillhör inlägget jag skriver till, du med blå tröja)! Jag har ingen anning om du verkligen har gjort det man det ser ut så. Ha det bra i Makedonien 😃

2012-07-23 @ 20:09:51
Postat av: Anonym

Heej, ville bara säga att du har gått ner lite i vikt känns det som alltså från när den här bilden togs (bilden som tillhör inlägget jag skriver till, du med blå tröja)! Jag har ingen anning om du verkligen har gjort det man det ser ut så. Ha det bra i Makedonien 😃

2012-07-23 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0