bekännelser..

Jag är vädligt kärleksfull av mig!
Att efter jag sett en bra film så måste jag alltid googla skådespelarna, iallafall om det är fina killar!
Jag kan inte äta godis med måtta utan när jag väl äter det så måste jag äta massor, därför blir det bara en gång i veckan!
Min favorit mat ät spagetti med köttfärsås!
Mina favoritfärger är Rosa, Lila, ljusblå och korall!
Efter idag har jag insett vilka som är mina äkta vänner och inte! Är så trött på vissa av mina såkallade ''vänner''.
jag bokstavligen hatar när mina vänner är egoistiska!!!!!!
Jag vill ha en son!


två bilder på mig och min älskade michaela.. (bilderna har inget med inlägget att göra så ta inte åt dig mickis) ville bara säga att jag saknar dig hihi!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0