En dag förstörd..

Imorse vid elva tiden var det muligt men det drog sig vid tolv och då vart det klar himmel så jag låg och pressade i någon timme innan mamma kom och bad oss åka till sjukhuset. Mamma har ju brytit foten sedan några veckor tillbaka och idag hade hon jätte ont så vi fick åka in till sjukhuset eftersom att det hade kunnat varit en propp. Hela dagen framtill klockan sex spenderades på sjukhuset så mycket solande blev det inte. Just nu är allt okej med hennes fot, det är tydligen helt normalt att man brukar få så ont efter ett tag om man har överarbetat den.. Jag som ville sola men det var ju bra för mig att ta en paus ifrån solen haha. Vi åkte direkt och åt och fan vad hungriga vi var eftersom vi bara hade ätit frukost. Ikväll ska vi bara sitta här i baren och lyssna på lite musik men jag föredrar nog att gå upp till rummet och titta på någon bra film och äta gurksallad med fetaost mohaha. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0