Fredag

Dagen började med att jag åkte in till stan med Emma och Mickis efter det åkte jag hem, senare mot kvällen tjatade Stina på mig att jag skulle komma ut. Så jag åkte med henne och Mulki till Rålis och tog det lugnt och umgicks sen åkte vi till hökarängen där det egentligen skulle va en fest, den va ju så lyckad, eller inte! Sen följde jag och Stina med några av killarna till tunnelbanan och satt och vänta där ett tag med dom. Då blev vi sjukt sugna på donken så vi gick till Sköndals donken och åt. Gott var det! Då fick jag ett samtal av min pappa som sedan kom och hämta oss med bil, lyxigt värre! Så vi fick skjuts hit till Stina och vi kom typ nyss hem. Nu ska vi nog kolla på någon film sen sova :)

Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gymnasium kom du in på?

2012-07-02 @ 02:41:55
Postat av: Anonym

vilket gymnasium kom du in på?

2012-07-02 @ 02:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0