hos patricia

ska sova här ikväll och just nu sitter vi och laddar ner filmer vi ska titta på. igår så var jag hemma hos emilie med soumaya och vi skulle titta på alla twilight filmerna men tillslut blev det lite tråkigt så vi stängde av. Jag menar jag kan alla filmer utantill lixom haha. Skulle köpa med mig grönskaker och dipp men köpte fel gräddfil så jag köpte någon dryck.. aja! tränade igår och idag också. Imorn blir det stan med patricia och sedan ska jag gymma, 
 
förlåt för min uppdatering men såhär kommer det vara hela sommaren eftersom att jag inte har någon dator och när jag mobilbloggar kan mann tydligen inte lägga in bilder så det blir bara tråkiga texter då.. Det är för blogg.se har gjort om allting vilket jag inteee tycker om! puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är stina & emile fortfarande bästisar? :)

2012-06-25 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0