Måndag

Hej bloggen! kom hem för inte så länge sedan, hade hemkunskap som sista lektion och där gjorde vi en god pasta rätt. Det här var sista skoldagen för mig i hökarängsskolan, vilket jag inte kan inse.. men skönt känns det men jag kommer sakna lärarna. imorn så har vi stadsvandring men jag funderar på att inte gå eftersom det kommer åska och regna imorn så jag stannar nog hemma imorn. på onsdag natt så åker jag till magaluf mohaha! längtar som fan, vill bara spola fram tiden så det går snabbt! haha ni ska se hur mycket jag har provat mina nya kläder i olika outfits för att jag längtar så mycket haha!

Juste vet ni vad? jag ska börja starta en vlogg. Alltså jag ska lägga upp mer videosar där jag pratar lite om min vardag och om andra roliga saker. Det kommer bli mycket roligare för er och för mig tror jag och i magaluf kommer jag bjuda på massor med videoinlägg!

här är två dåliga mobil bilder från dagen..image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0