min fredag!

Vid åtta tiden så mötte jag upp mulki och vi åkte mot fittja för att köpa en sak. Efter det mötte vi Arelis och några till! haha på något sätt så hade jag saknat arelis! Vi träffade alla och sedan åkte vi mot märsta. När vi nästan var framme så fick vi reda på att festen vi skulle till var imorn istället så då åkte vi mot Domeniqe eftersom att hon var ensam hemma och där hade vi  jätte kul och festade galet! Jag kan ju säga att det behövdes städas jävligt mycket när alla hade gått. Jag och några till sov över där men så mycket sömn fick vi ju inte..
Vi vaknade vid 8 och städade för fullt medans alla killar bara låg och sov, snällt.. Efter det så gick jag och la mig lite igen och sedan så åkte jag och mulki till Mdonalds i slussen! Donken är så jävla gott dagen efter! Mötte mickis en snabbis och gav henne klänningen hon skulle låna, hon hade med sig lilla Adrian också! ååh han är så söt!  Nu är jag hemma och sitter i min älskade säng och ska snart sätta på en film och bara ta det lugnt med lite godis. Ikväll blir det bio med Emilie! fan var mysigt det ska bli hihi, det är ju perfekt väder för bio också!

såhär såg det ut klockan 9 på morgonen där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0