Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

jag hade ju min dröm om att bli artist, men den sänktes efter att jag sökte x factor för då insåg jag verkligen vilken konkurans det är och att det finns sååå mycket bättre folk än mig på att sjunga. jag delar min dröm som artist med miljontals andra världen över. Det har alltid varit min dröm men nu vet jag inte. jag vill inte leva ett vanligt liv, vill inte bli en tråkig vuxen som aldrig har kul och som endast jobbar. jag vill vara unik, vilket vi alla är. mitt mål i livet är att leva ett sånt bra liv som möjligt, ha tillräckligt med pengar, vara älskad och älska andra, bilda en familj med en man jag älskar! mina drömmar är att efter gymnasiumet ska jag upptäcka världen, resa runt överallt! skaffa jobb som flygvärdinna och söka in i polishögskolan! jag önskar också att jag kommer ha samma vänner som jag har idag och att vi inte splittras. önskar också att jag och mina nära kommer förbli friska och ej drabbas av någon sjukdom och att det blir fred i världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0