det här är den jag är.. nördig!

eftersom jag älskar film så har jag velat leva in som livet vore en film. jag älskar vampyr serier/filmer och häx serier och sånt, sådant som är övernaturligt och som inte existerar. det jag hatar med verkligheten är att det inte finns något sånt. bara samma gamla tråkiga mänskila saker. fatta vad kul livet skulle vara om man levde som i ex the secret cirkel att man hade krafter, eller som vampire diaries att man hade en pojkvän som är vampyr. okej jag låter som en nörd men jag måste bara skriva av mig lite. jag tycker verkligheten är så tråkig, faktist! jag brukar alltid tänka mig typ innan jag sover, när jag sitter på en buss eller väntar så brukar jag låtsas att jag lever i den världen haha ingen förstår säkert hur jag menar..

omg det här inlägget ska inte upp. men det är fan sant, jag har blivit besatt av allt sånt här men grejen är att jag gillar det. jag älskar när mannen ska skydda kvinnan för hans kärlek till henne, jag älskar magi haha. jag vill fan ha krafter! ni tror säkert jag är sjuk i huvudet eller något men aja. okej det här är MIN nördiga sida av mig! jag har mycket fantasi och har alltid haft det sedan jag var liten. jag kunde tex på mitt lanställe leka med stenar när jag var yngre men jag tänkte mig att de var fina dockor när jag satt vid grusparkeringen.. jag kommer alltid på bra på fantasi saker och jag gillar det. borde fan skriva böcker! jaa jag ska bli författare, gillar ju faktist att skriva. så på fritiden när jag inte jobbar som polis eller flygvärdinna så ska jag skriva böcker. de ska förstås handla om romantik, omänskila saker, fantasi osv! såå äkta mig! aja nu vet ni lite mer om mig! jag är så trött på verkligheten, den är så tråkig och det händer aldrig något intressant! peeeace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0