Hjälp!

Ligger och funderar om gymnasiet. Ska jag välja Barn och fritid eller sambeteende? Grejen är att i framtiden vill jag arbeta som polis, flygvärdinna, med barn eller något inom film. Jag känner att för det behöver jag ej gå sambeteende men det är ändå en då bra linje medans BOF är en mer roligare linje som jag kommer spendera tre år med då jag lär trivas och då är den ganska bred. jag är också väldigt skoltrött vilket innebär att jag inte kommer orka med all plugg man får i sambeteende medans BOF är en lättare linje. Det jag oroar mig för är om det är en "lall linje" och att jag kommer bli dålig i skolan...? Kommer jag få bra jobb efter studenten? Kommer jag ångra mig? Borde jag ta sambeteende eftersom deg är högskoleförberedande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0