saknar turkiet!

så mycket! att vaknade tidigt för att gå ner till stranden/polen och sola sönder sig! ta en glass paus och sätter sdig i skuggan! att springa ner för trappan från ''solbalkongen'' för att det känns som att det brinner under fötterna på trappstegen. att tjaffsa om datan med patricia och senare på kvällen möta upp Della och gänger för att käka middag och sedan vidare på någon klubb! åååh vad jag saknar det! värmen, känslan, allt! älskar att vara utomlands, det känns verkligen annurlunda!

Fick verkligen ett minne därifrån som jag ALDRIG kommer glömma. det var nog den fjärde eller femte dagen vi var där och då kan vi ju inte alls stället vart allt ligger och så.. vi var hemma hos Fias kompis i en fin lägenhet. alla sitter och dricker och har sin lilla ''fest'' medans jag, rickard och mitchell inte hade så värst kul. de bestämmer sig för att köra Fias kompis motorcykel vilket de fick av han. jag orkade inte vara kvar där så jag följde med dom, jag trodde de bara skulle köra runt området. MEN ICKE SA NICKE dom ska åka till ALANYA från SIDE, dom hade hört att det tar någon timme dit med bil. hell no! antalya ja han blandade ihop de med varandra. så påväg mot alanya sitter vi tre på motorcykeln mitt i natten utan hjälm. snart så tar bensinen slut också. vi har kommit halvvägs, åkt i cirka två timmar och ja det var skit kul den första timmen men sen blev det tjatit och jag blev övertrött. mitt hår blev ju HELT förstört. bensinen tar slut och vi hamnar mitt i ingenstans. inga människor är ute så vi kunde ju inte fråga någon. vi fick bara göra en sak. Dra mopeden och vandra tillbaks. vi går och går i flera timmar, vi ser solen gå upp också. värmen börjar komma, det var ju lite svalare på natten. bussar börja åka osv! vi ser en nerförsbacke och sätter oss på cykeln och åker ner lite sakta men skönt. vildhundar kommer mot oss också och skäller men mitchell tog upp stenar. TILLSLUT börjar vi närma oss! vi trodde att alla var oroliga men nehe, ingen märkte att vi var borta. förutom min mamma såklart som hade åkt hem till hotellet! jag ville ju inte slösa en hel dag så jag sov inget den dagen förutom på stranden. ville bara skriva av mig lite haha! godnatt!

låten som spelades hela tiden vid polen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0