The hunger game

Hej, klockan är 04:49 just nu och jag är väldigt trött. Kom precis hem och nu ligger jag nerbäddad i min sköna säng och bloggar från mobilen. Var ju på bio med mickis, stina, emma och Andrea och vi såg the hunger games. Den var asbra och jag älskar själva miljön och personerna i filmen. Har inte läst boken men har haft planer på att göra det men inte orkat så nu jävlar måste jag läsa den! Den var grymt bra åhh älskar den, precis min typ av film! Fatta hur bra boken kommer vara då. romantiken, handlingen, actionet och allt annat! Skådespelarna var grymma så det gör ju också filmen bra. Har inte tid att läsa böckerna nu och vill inte stressa så då kan jag ju spara dom till en regnig sommardag eller till stranden i Spanien eller kanske till påsklovet? Aja filmen får en 5/5 av mig och ska lätt se om den! The hunger games lär väl bli det nya twilight (för mig så kommer den efter twilight filmerna på min lista hihi) godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0