GRATTIS STINA!

Idag fyller Stina 16 år så grattis till dig gumman! hoppas du haft en jätte bra dag!

Iallafall så kom jag hem för ungefär en timme sedan och jag har hunnit att sjunga och ätit yoghourt med havrekuddar samt macka så nu är jag mätt som en plätt! imorse så skulle jag egentligen gymmat men jag hade verkligen ingen ork. gick till skolan och hade elevsamling (visste inte om det så då kunde jag sova längre..) och alla var jätte duktiga! en rolig sak är att vi har flera kineser i vår skola och de ska bo i vår skola i cirka en vecka så det är ju kul att de är här!

klockan halv sju så har jag ett spinningpass i 45 minuter fast innan det ska jag köra lite mage, ska sola också efter spinning passet. visste ni att ju mer man svettas i solarumet och innan desto brunare blir man! jag ska bli så brun till helgen. på tal om helgen så längtar jag som fan! stina ska ju ha sin tjejmiddag/grillfest på lördag så det blir kul! jag vet vad hon önskar sig också hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0