Åååååhhh!

Även om alla klagade och tjatade på att de ville hem från Väddö så hade jag kul. Det mindre roliga var ju stormköken som vi tillagar vår mat med ute i naturen. Speciellt när set SPÖregnade ute! Det slutade med att jag åt kalla, ostekta och vattniga köttbullar, gott va? Hann inte ta några bilder därifrån dels för att man inte fick fota (foto förbjud) och för att jag inte hade något tid!

Jag älskar skolan och jag gillar personerna som går där men jag vet inte så mycket om lärarna men vissa ska man akta sig för har jag hört haha! Smöra för lärarna är också en bra idee säger alla så det ska jag absolut göra! Måste plugga lite extra eftersom vi kommer att ha prov på allt vi lär oss på Väddö men jag missar ju allt så..Aja herrråååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0