Helg

Har ju varit ledig hela veckan och det ända jag har gjort är ju som sagt drogat prison break och ändå så har jag gått ner två kilo mohaha och jag är fortfarande lika beroende av Wentworth miller. Har tittat på alla youtube klipp det finns av honom så nu vet jag allt om honom, hur han är som person osv.. ni ska höra hans låt han har gjort när han var yngre, ska visa er sen.
Igår så sov jag hemma hos Emilie, vi tittade på LOL med miley cyrus och sedan tittade vi på två avsnitt av prison break. Sedan låg vi bara och snackade. Innan var soumaya också där och vi spelade ett roligt spel, var i centrum innan också på ett ''möte''..
 
kom nyss hem från Emilie och har duschat och gjort mig fräsch. Ikväll ska jag på bio och se på magic mike :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0