Kändisar top fem (ursäkta boken)

Har lite tråkigt och satt och titta igenom lite kändisar så jag bestämde mig för att göra ett collage av top fem vackraste kändisarna. Tjejer VS killar dårå eftersom att det är tjejerna man vill SE ut som och killarna man vill HA. Kenza är ju min förebild som många vet och hon är verkligen vacker och inte fejk som mååånga andra, hon är lika vacker i verkligheten som på bild! Jessica Alba har ju alltid varit allas favorit och hon är jävligt snygg och gör bra filmer. Hon är också en mamma och är fortfarande i form och väldigt fräsch. Rihanna är ju den där sexiga divan med bra självförtroende och hon gör asbra musik verkligen. Hon är min favorit artist även om hon är värsta divan (hon ställde ju in andra globen konserten på plats när alla fans hade samlats) men jag gillar henne! Miranda Kerr vet jag inte så mycket om förutom att hon är mamma och att hon är en ''angel'' i Victoria secret. men hon är sjukt söt! om jag inte minns fel så är hon och Orlando blom ett par? Jennifer Lopez är min favorit skådespelerska, hon gör jävligt roliga och bra filmer samt bra musik! Hon är väldigt fräsch för sin ålder och för att vara mamma.
 
Taylor Lautner har alltid varin min dröm pojkvän, helt seriöst! Han har verkligen det mesta en kille kan ha (det han har visat iallafall). Han är snygg, har fin kropp och världens bästa personlighet! Samma sak med Justin bieber som gör grym musik och behandlar sina fans rätt! Han visar mycket respekt och verkar verkligen ''down to earth''. Plus så är han så jääääääääääääääääääääävla snygg!!! Zac Efron har jag alltid gillat sen High school musical även om han blir fulare och äldre med tiden haha. Men har är fortfarande rätt snygg så jag har gillar han fortfarande. Jag ser fram emot över att se han i den amerikanska verisonen av Snabba cash! Chris brown är jävligt snygg det är han. Han gör bra musik och min favorit låt av honom är ''dont wake me up''. Men han verkar vara pumpad med luft men det är ju klart, det skulle alla killar i hans situation vara. Sist men inte minst Wentword willer Många av er kanske inte vet vem han är men han är iallafall med i Prison Break som har varit min favorit serie för länge sedan. Jag ska börja titta om från avsnitt ett efter detta inlägg. Men han tycker jag mest om för att han spelar micheal, så jag är mest ''kär'' i hans rollfigur. Likadant med Robert pattinsom som är så sjukt äcklig och sliskig i verkligenheten men i twilight så är han lixom världens snyggaste, perfektaste, snyggaste och snyggaste killen som existerar. Men annars så uuusch!
 
Fan vad långt inlägg men nu vet ni iallafall vad jag tycker haha..


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0