prison break!

ååååååh kan inte sluta tänka på serien! Började titta om från hela början klockan nio igårkväll och satt ända fram till nio på morgonen och tittade! kunde inte sluta, det är ju så spännande även fast man vet vad som kommer att hända. Nu ligger jag på sässong fyra, vilket är den sista sässongen och jag vill inte att det ska ta slut än... Men jag hoppade över lite i sässong tre eftersom den är så jobbig så orkade inte titta så detaljerat där. Micheal är så jääääävla snygg helt seriöst! han är bara för perfekt! Hans personlighet också, hur han skyddar och bryr sig om Sarah, riktig gentleman. tråkigt bara att det inte finns sånna killar i verkligheten.. Somnade då vid nio på dagen efter och vaknade klockan ett av att mamma hade köpt med sig kina mat till mig så då åt jag det och sedan hoppade in i duschen. Efter det blev det dags för Prison Break igen! haha man blir så arg eftersom de får ju bara problem hela tiden.
 
Det blir alltid såhär för mig, så fort jag tittar på någon serie jag gillar då blir jag beroende, allvarligt talat BEROENDE! tänker på det konstant. Det värsta är ju med Vampire Diaries, när sässong fyra börjar så kommer jag inte tänka på något annat en det haha. Men tillbaka till prison break! JAG VILL BARA HOPPA IN I SERIEN OCH KRAMA OM MICHAEL!!!!! Han och Sarah är så stela tillsammans, jag vill bara ta över hennes plats haha.. Har flera avsnitt kvar från sässong fyra men jag vågar inte forsätta titta mer eftersom MICHEAL DÖR I SLUTET!!!! Ni ska bara veta hur mycket jag grät när jag såg den med Patricia, det kom verkligen floder. Tycker det är så onödigt att regissören gjorde så att han dog, men jag ska låtsas att det inte kommer att hända haha. När jag ser serien så vill jag själv bara packa väskorna till ett mysigt land med någon man älskar och att ingen vet vart man är.. Sånna killar som Michael behövs verkligen! Okej sluta drömma Loisa..
 
Visste ni att jag alltid googlar killar i bra filmer som är snygga haha? så nu vet jag att Wentworth willers (Micheal) mamma jobbade som lärare och hans pappa som adovkat hehe. Konstigt nog fick jag fram flera rykten om att han är gay? men han har själv förnekat det så det lär ju inte stämma..
 
Imorn ska jag till skolan och hämta lite papper och sånt och sedan ska jag hem och kanske plugga lite om det behövs.
 
 
 
Om jag ska ekäna så tittar jag mest på Prison Break för att se vad som händer mellan Micheal och Sarah. Älskar deras förhållande hehe! okej fan vad töntig jag låter.. men nu ska jag sova så godnaaatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0