Väddö

Är så trött på mina kramper, de sk alltid förstöra allt! Bokstavligen allllllllltt! Jag hade super kul där borta på militär lägret så länge det varade tills jag började krampa då vi hade varit ute i spöregnet hela kvällen och gjort övningar. Man kände sig speciell och lite utvald på något sätt! Det var verkligen coolt när alla vi Mancherade rätt!

Jag svimmade av, sjukvårdarn i årskurs två hjälpte mig och sedan kom rektorn. Vaknade upp en halv timme då jag åt en corny och drack saft och gick på toa. När jag väl skulle till rummet så ramlade jag bara ihop på golvet och krampade och frös ihjäl mig. Efter en halvtimme kom ambulansen och jag fick åka in och fick i mig massor med mediciner. Åkte hem vid tolv dagen efter från Norrtälje till ************** där jag fick prata och berättade massor med privata saker och sedan åkte jag hem. Nu vet jag nästan orsakerna till varför jag krampar.

Jag var hur hungrig som helst så jag och Lydia gick mot sunneplan och köpte en pizza och kebabtallrik och lite choklad. Nu mår jag illa och det känns som att jag kommer få feber när som helst.

Jag som såg fram emot det här och verkligen längtade! Ville så gärna stanna kvar där och jag orkar verkligen inte vänta ett år till för att åka dit igen! Det ända positiva med det här är att jag är ledig hela veckan haha.. Nu ska jag kolla på prisen break för tredje gången! Höreeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0